Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik IPD do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FA1 Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Silnik PIERBURG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VIKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FILTRON
Silnik HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Silnik OEM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PAYEN
Silnik VALEO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALEO
Silnik AKRON-MALÒ Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPSA
Silnik JC PREMIUM Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAWE
Silnik KING Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KING
Silnik KNECHT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21-0610
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
21-0610
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Ilość ogniw łańcucha:  108
Lokalizacja w aucie:  W środku
Lokalizacja w aucie:  Góra
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45-4347
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
45-4347
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze