Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator napięcia TRUCKTEC AUTOMOTIVE do Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10)

Regulator napięcia MAXGEAR Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) MAXGEAR
Regulator napięcia AS-PL Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) AS-PL
Regulator napięcia BOSCH Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) BOSCH
Regulator napięcia HITACHI/HUCO Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) HITACHI/HUCO
Regulator napięcia TOPRAN Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) TOPRAN
Regulator napięcia AUTOMEGA Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) AUTOMEGA
Regulator napięcia DT SPARE PARTS Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) DT SPARE PARTS
Regulator napięcia ERA Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) ERA
Regulator napięcia HELLA Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) HELLA
Regulator napięcia JP GROUP Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) JP GROUP
Regulator napięcia LAUBER Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) LAUBER
Regulator napięcia METZGER Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) METZGER
Regulator napięcia MOBILETRON Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) MOBILETRON
Regulator napięcia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulator napięcia VEMO Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) VEMO
Regulator napięcia VIKA Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion liftback 150KM, 110kW, benzyna (1998.12 - 2000.10) VIKA
Producent:TRUCKTEC AUTOMOTIVE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
02.17.076
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
02.17.076
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Valeo Version
Dla numeru OE:  002 154 9106
Napięcie robocze [V]:  14,5
Napięcie od [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
07.17.052
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
07.17.052
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Valeo Version
Dla numeru OE:  06B 903 803 B
Napięcie robocze [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
02.17.110
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
02.17.110
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Bosch Version
Dla numeru OE:  003 154 2406
Napięcie robocze [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulator napięcia

Objawy uszkodzenia regulatora napięcia

Jak rozpoznać uszkodzenie regulatora napięcia? W jaki sposób sprawdzić, czy na pewno uległ awarii?

Mało kto z Was zapewne w ogóle pamięta na co dzień o czymś takim, jak regulator napięcia. Dopóki działa, nie daje praktycznie żadnych oznak swojego istnienia. Ale gdy ulegnie awarii, auto momentalnie staje lub zaczyna wariować. Ten moment może być tak zaskakujący, że trudno w pierwszej chwili zorientować się, co się dzieje. Jak w takiej sytuacji rozpoznać i zweryfikować awarię regulatora napięcia?

czytaj więcej >

Tanie regulatory napięcia

Regulator napięciaDo prawidłowej pracy każdej jednostki napędowej niezbędny jest prąd, a przede wszystkim sprawnie działający układ ładowania, którego jednym z elementów jest regulator napięcia. To od niego zależy poprawne stabilizowanie napięcia prądu wytwarzanego przez alternator i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze