Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) ATE
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FTE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) FTE
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S212) E 300 Hybrid / BlueTEC Hybrid (212.298) Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2011.12 - 2016.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
30846
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
30846
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  675
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,04
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
30837
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
30837
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  680
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,04
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
30843
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
30843
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  705
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,04
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Czujniki ABS, ESP, prędkości obrotowej koła

Czujniki regulacji dynamiki jazdy to szeroka grupa podzespołów, które odpowiadają za monitorowanie i kontrolowanie różnych parametrów związanych z przemieszczaniem się pojazdu. Dzięki ich zastosowaniu kierowcy mogą cieszyć się większym bezpieczeństwem na drodze. W skład tej kategorii wchodzi między innymi czujnik ABS, czujnik ESP oraz różne czujniki prędkości pojazdu. Wszystkie z nich pełnią bardzo ważną funkcję, dlatego warto zadbać o ich sprawność.

Czujnik ABS – ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze