Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TOMEX TOMEX do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07)

Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ENERGY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) ENERGY
Regulacja dynamiki jazdy ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FAE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FLENNOR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) FLENNOR
Regulacja dynamiki jazdy FTE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI/HUCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) HITACHI/HUCO
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) IPD
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) SKV GERMANY
Regulacja dynamiki jazdy SNR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) VEMA
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 250 T Turbo-D (210.215) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (1997.06 - 1999.07) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TOMEX BRAKES
Producent:TOMEX BRAKES

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOMEX BRAKES
0 (0)
Kod produktu:
TX 50-34
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 50-34
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  700
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  50-35
Do 100 dni na zwrot
TOMEX BRAKES
0 (0)
Kod produktu:
TX 50-36
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 50-36
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  995
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  50-37
Do 100 dni na zwrot
TOMEX BRAKES
0 (0)
Kod produktu:
TX 50-35
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 50-35
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  705
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  50-34
Do 100 dni na zwrot
TOMEX BRAKES
0 (0)
Kod produktu:
TX 50-37
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 50-37
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Długość [mm]:  825
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  50-36
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Czujniki ABS, ESP, prędkości obrotowej koła

Czujniki regulacji dynamiki jazdy to szeroka grupa podzespołów, które odpowiadają za monitorowanie i kontrolowanie różnych parametrów związanych z przemieszczaniem się pojazdu. Dzięki ich zastosowaniu kierowcy mogą cieszyć się większym bezpieczeństwem na drodze. W skład tej kategorii wchodzi między innymi czujnik ABS, czujnik ESP oraz różne czujniki prędkości pojazdu. Wszystkie z nich pełnią bardzo ważną funkcję, dlatego warto zadbać o ich sprawność.

Czujnik ABS – ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze