Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JAPKO do Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ASHIKA Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) ASHIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JAPANPARTS Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) JAPANPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JAPKO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) JAPKO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Toyota COROLLA (_E12_) 1.8 VVTL-i TS (ZZE123_) liftback 218KM, 160kW, benzyna (2005.10 - 2006.12) VAICO
Producent:JAPKO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
GOJ2442
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
GOJ2442
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  28
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
GOJ2438
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
GOJ2438
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  28
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze