Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Toyota CARINA E VI Sportswagon (_T19_) 1.8 GL (AT191) Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) VAICO
Producent:MAPCO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29540
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29540
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość [mm]:  1025
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
2928,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze