Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) VIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda SUPERB I (3U4) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.10 - 2008.03) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8515 29679
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 29679
Ograniczenia producenta:  ZF
Koła pasowe:  Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Numer pompy:  7690 955 102
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 29406
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 29406
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1030
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze