Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda FABIA II (542) 1.4 TSI RS liftback 180KM, 132kW, benzyna (2010.05 - 2014.12) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
72-4754
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4754
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot
1044,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
72-2905
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-2905
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  4,59
Do 100 dni na zwrot
1167,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
48-0075
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0075
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
1194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze