Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2002.06 - 2009.08) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPW-RE-002
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-RE-002
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Numer seryjny:  SPW-RE-002
Do 100 dni na zwrot
394,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze