Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 D (JA0J, FA0J) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 64KM, 47kW, olej napędowy (1999.09 - 2001.03) VAICO
Producent:SPIDAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52319
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52319
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Szerokość [mm]:  50
Długość całkowita [mm]:  1220
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Zacisnięty
Do 100 dni na zwrot
3161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52386
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52386
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Szerokość [mm]:  35
Długość całkowita [mm]:  1220
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Zacisnięty
Do 100 dni na zwrot
3161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze