Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel KADETT E Combo (T85) 1.7 D (C25, D25) nadwozie zamknięte / kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1989.01 - 1994.07) URW
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50407
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50407
Jednostka:
szt
Długość całkowita [mm]:  726
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
527,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
51685
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
51685
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Technika połączeń:  vierkant
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
1336,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze