Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI TMI do Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 DI 16V (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.09 - 2003.07) VIKA
Producent:TMI
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02818
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02818
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Delphi
Długość [mm]:  1188
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  108
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Ciężar netto [kg]:  5,2
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M12
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03723R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03723R
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Delphi
Długość [mm]:  1188
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  108
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,5
Ciężar netto [kg]:  4,9
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M12
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG02819R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02819R
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Delphi
Długość [mm]:  1188
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  108
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Ciężar netto [kg]:  7
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M12
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03722
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03722
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Delphi
Długość [mm]:  1188
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  108
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,5
Ciężar netto [kg]:  4,9
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze