Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.5 TD 4x4 (TFS54) pick-up 76KM, 56kW, olej napędowy (1994.07 - 2001.06) VAICO
Producent:LIZARTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIZARTE
5.0 (1)
Kod produktu:
03.62.0060
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
03.62.0060
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Kolor:  Czarny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
2836,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze