Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI TMI do Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.8 16V (CB5A) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1992.06 - 1993.12) URW
Producent:TMI
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00434
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00434
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00435R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00435R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze