Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 340KM, 250kW, olej napędowy (2018.04 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 340KM, 250kW, olej napędowy (2018.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) sedan 340KM, 250kW, olej napędowy (2018.04 - obecnie) LENCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA917L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA917L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ESP
Układ kierowniczy:  Bez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Układ kierowniczy:  Pompa elektrohydr. zamontowana przy przekładni kierowniczej
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
SEL088R
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL088R
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Elektroniczny
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
SEL088
niedostępny
1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL088
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Elektroniczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze