Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Lancia LYBRA SW (839_) 1.6 16V (839BXA1A) Kombi 103KM, 76kW, benzyna (1999.07 - 2005.10) VAICO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52013
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52013
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze