Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo Integrale (831AB.027) liftback 211KM, 155kW, benzyna (1993.06 - 1994.01) URW
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54001
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  5
Specyfikacje asortymentowa:  Jarzmo
Średnica koła pasowego [mm]:  150
Ciśnienie pracy [bar]:  60
Do 100 dni na zwrot
1526,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze