Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat CINQUECENTO (170_) 0.9 i.e. (170AC) liftback 41KM, 30kW, benzyna (1991.07 - 1994.09) VAICO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
51937
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51937
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Do 100 dni na zwrot
1108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze