Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY do Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) Kombi 207KM, 152kW, benzyna (2004.09 - obecnie) VAICO
Producent:ENERGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0)
Kod produktu:
PW680160
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
PW680160
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  105
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
370,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze