Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw X5 (E53) 4.4 i SUV 286KM, 210kW, benzyna (2000.01 - 2003.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SPIDAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54707
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54707
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  130
Do 100 dni na zwrot
1730,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52373
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52373
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
4836,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52318
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52318
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
4950,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54284
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54284
Profil piasty:  Round
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  120
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze