Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2009.04 - 2016.05) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SPIDAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
51600
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51600
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
3266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54949
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54949
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  130
Do 100 dni na zwrot
1318,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54438
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54438
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  130
Do 100 dni na zwrot
1614,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
51595
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51595
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez aktywnego układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
1671,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54965
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54965
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym
Do 100 dni na zwrot
3201,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze