Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 GTE quattro (85Q) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1985.03 - 1986.08) VIKA
Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
130037
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130037
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  75
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
150271
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
150271
Tryb pracy:  Manualny
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze