Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przeguby napędowe PROTECHNIC do Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01)

Przeguby napędowe DENCKERMANN Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) DENCKERMANN
Przeguby napędowe ERA BENELUX Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) ERA BENELUX
Przeguby napędowe FAG Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) FAG
Przeguby napędowe GSP Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) GSP
Przeguby napędowe HART Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) HART
Przeguby napędowe MAXGEAR Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) MAXGEAR
Przeguby napędowe NK Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) NK
Przeguby napędowe PROTECHNIC Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) PROTECHNIC
Przeguby napędowe SKF Bmw Z3 Roadster (E36) 2.0 i kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1999.04 - 2003.01) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRJ531
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRJ531
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica przegubu [mm]:  94
Długość [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przeguby napędowe

Porady z kategorii: Przeguby napędowe

Zużycie przegubów półosi - objawy i jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak prawidłowo rozpoznać zużycie przegubów półosi? Co wpływa na przyśpieszenie ich zużycia?

Charakterystyczne stukanie dochodzące z okolicy przedniego zawieszenia to tylko jeden z objawów typowych dla zużytych przegubów półosi. Znacznie mniej oczywistym sygnałem są wibracje odczuwalne na kierownicy, a czasem wręcz na całym nadwoziu. Co jeszcze może ostrzegać nas o zużyciu przegubów półosi? Co w największym stopniu przyczynia się do przyśpieszenia tego procesu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze