Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju do Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie)

Pompa oleju ET ENGINETEAM Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) ET ENGINETEAM
Pompa oleju FAST Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) FAST
Pompa oleju GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAXGEAR Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) MAXGEAR
Pompa oleju METZGER Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) METZGER
Pompa oleju NTY Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) NTY
Pompa oleju OEM Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) OEM
Pompa oleju PIERBURG Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) PIERBURG
Pompa oleju QUINTON HAZELL Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pompa oleju SASIC Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) SASIC
Pompa oleju TOPRAN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) Nadwozie pełne / liftback 107KM, 79kW, benzyna (2003.11 - obecnie) VAICO

13 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
0 (0)
Kod produktu:
GT56-009
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Kod:
GT56-009
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,1341
Szerokość opakowania [cm]:  16,2
Wysokość opakowania [cm]:  18,2
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
42-0036
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
42-0036
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0)
Kod produktu:
BPO-RE-000
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BPO-RE-000
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0)
Kod produktu:
351516000043
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
351516000043
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0)
Kod produktu:
700 849
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
700 849
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  22
Rodzaj koprusu:  Obudowa aluminiowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z rurą wlotową
Do 100 dni na zwrot
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PIERBURG
0 (0)
Kod produktu:
7.06595.01.0
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.06595.01.0
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  22
Do 100 dni na zwrot
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V46-0725
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0725
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,1341
Szerokość opakowania [cm]:  16,2
Wysokość opakowania [cm]:  18,2
Do 100 dni na zwrot
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ET ENGINETEAM
0 (0)
Kod produktu:
PU0027
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ET ENGINETEAM
Kod:
PU0027
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
255,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
3654002
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
3654002
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  150104919R
Do 100 dni na zwrot
391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
8000036
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8000036
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Ilość zębów:  22
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z rurą wlotową
Do 100 dni na zwrot
419,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0)
Kod produktu:
150104919R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
150104919R
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  150104919R
Do 100 dni na zwrot
454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QOP1021
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QOP1021
Do 100 dni na zwrot
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT38308
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT38308
Ilość zębów:  22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze