Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METZGER do Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) METZGER
Pompa hamulcowa NK Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw TRANSPORTER III Autobus 1.9 Autobus 83KM, 61kW, benzyna (1983.01 - 1985.07) TRW
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
202-203
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
202-203
Średnica [mm]:  23,81
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez włącznika
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze