Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05)

Pompa hamulcowa FRENKIT Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa DELPHI Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa AUTOMEGA Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) AUTOMEGA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.02 - 1997.05) VIKA
Producent:GIRLING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4006177
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4006177
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Średnica 1 [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4005480
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4005480
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4007645
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4007645
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Średnica [mm]:  23,8
Ograniczenia producenta:  ATE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze