Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA PAGID do Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06)

Pompa hamulcowa FRENKIT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) BREMBO
Pompa hamulcowa DJ PARTS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) LPR
Pompa hamulcowa MAL? Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) MAL?
Pompa hamulcowa NK Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) NK
Pompa hamulcowa OEM Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.1 D Autobus 58KM, 43kW, olej napędowy (1989.05 - 1994.06) VALEO
Producent:HELLA PAGID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0)
Kod produktu:
8AM 355 503-671
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 503-671
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x5)
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
496,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze