Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA PAGID do Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12)

Pompa hamulcowa LPR Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa BOSCH Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) DELPHI
Pompa hamulcowa GIRLING Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) KAWE
Pompa hamulcowa MAXGEAR Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa NK Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault SUPER 5 (B/C40_) 1.4 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1986.08 - 1996.12) TRW
Producent:HELLA PAGID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0)
Kod produktu:
8AM 355 500-121
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 500-121
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  19,05
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x4)
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  BENDIX
Techniczny numer informacyjny:  AM0012
Do 100 dni na zwrot
286,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze