Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11)

Pompa hamulcowa FRENKIT Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) GIRLING
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) METZGER
Pompa hamulcowa NK Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V (EA0H) kabriolet 147KM, 108kW, benzyna (1996.10 - 1999.11) TRW
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61914X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61914X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
System hamulcowy:  BOSCH/BENDIX
Rozmiar gwintu 1:  4x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
Długość 2 [mm]:  126,7
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,18
Do 100 dni na zwrot
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze