Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03)

Pompa hamulcowa ATE Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) ATE
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG1L, BG1M) liftback 163KM, 120kW, benzyna (2003.01 - 2005.03) VALEO
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0)
Kod produktu:
823932
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
823932
Średnica [mm]:  23,8
Ciężar netto [kg]:  0,82
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze