Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12)

Pompa hamulcowa ABE Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ABE
Pompa hamulcowa ATE Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FRENKIT Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAWE Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) NK
Pompa hamulcowa REMSA Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Opel KADETT E liftback (T85) 1.3 (C08, C48, D08, D48) liftback 68KM, 50kW, benzyna (1985.01 - 1987.12) TRW
Producent:LPR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1838
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1838
Jednostka:
szt
Litera rozpoznawcza:  CN
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
System hamulcowy:  DELCO
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  15 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1832
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1832
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  DELCO
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Wymiar gwintu:  10 X 1 (1)
Dla numeru artykułu:  1832
Do 100 dni na zwrot
180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1837
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1837
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
System hamulcowy:  DELCO
Litera rozpoznawcza:  CA
Wymiar gwintu:  15 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1845
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1845
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
System hamulcowy:  DELCO
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
265,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze