Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) ASHIKA
Pompa hamulcowa ATE Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) CIFAM
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) JAPKO
Pompa hamulcowa KAMOKA Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa METELLI Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) NPS
Pompa hamulcowa TRISCAN Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Nissan PRIMERA (P12) 1.9 dCi sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2002.08 - 2007.10) TRW
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2)
Kod produktu:
24.2122-1774.3
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2122-1774.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  19,0
Długość 2 [mm]:  161,0
Do 100 dni na zwrot
583,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze