Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa DT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) DT
Pompa hamulcowa FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2011.08 - obecnie) TRW
Producent:LPR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1748
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1748
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  Bosch
Średnica tłoka [mm]:  26,98
Do 100 dni na zwrot
252,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1768
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1768
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
268,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
6178
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6178
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  27
System hamulcowy:  TRW
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
6355
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6355
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Średnica tłoka [mm]:  24,5
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
394,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze