Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12)

Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) BREMBO
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METZGER Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SL (R107) 500 SL (107.046) kabriolet 241KM, 177kW, benzyna (1980.05 - 1981.12) TRW
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41753X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41753X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,8/19,0
System hamulcowy:  TRW
Średnica tłoka 2 [mm]:  19
Ilość połączeń:  3
Rozmiar gwintu 1:  3x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  1,29
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
41840
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
41840
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4/19,0
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka 2 [mm]:  19
Ilość połączeń:  3
Rozmiar gwintu 1:  3x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  1,26
Do 100 dni na zwrot
378,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze