Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA PAGID do Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2002.06 - 2010.03) VEMO
Producent:HELLA PAGID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 500-841
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 500-841
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  20,64
Otwór o śr. 2 [mm]:  25,40
Gwintowana złączka:  M12 x 1 (x4)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Techniczny numer informacyjny:  AM0084
Do 100 dni na zwrot
1354,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze