Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRISCAN do Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04)

Pompa hamulcowa FRENKIT Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ABE
Pompa hamulcowa ASHIKA Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) JAPKO
Pompa hamulcowa JPN Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) JPN
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) NPS
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda 626 IV (GE) 2.0 i 4WD (GE10S1) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1992.04 - 1997.04) TRISCAN
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8130 50121
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 50121
Średnica [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8130 50120
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 50120
Średnica [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze