Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa BREMBO Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) METELLI
Pompa hamulcowa REMSA Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Lancia LYBRA (839_) 1.6 sedan 103KM, 76kW, benzyna (2000.10 - 2005.10) TRW
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4006698
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4006698
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Ilość połączeń:  2
Średnica [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze