Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04)

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) TRW
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4004219
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4004219
Średnica [mm]:  20,6
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze