Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) BREMBO
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) NK
Pompa hamulcowa REMSA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 42KM, 31kW, benzyna (1989.06 - 1992.02) VALEO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMF182
dostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMF182
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1
Ilość połączeń:  3
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMF572
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMF572
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Średnica 1 [mm]:  20,6
Rozmiar gwintu 1:  M10
Materiał:  Żeliwo
Ilość połączeń:  3
Do 100 dni na zwrot
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze