Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TEXTAR do Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) METZGER
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.6 coupe 150KM, 110kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) TRW
Producent:TEXTAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
3.0 (2)
Kod produktu:
33048600
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33048600
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Techniczny numer informacyjny:  33000 0486 0 1
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze