Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 170KM, 125kW, benzyna (1988.11 - 1991.07) TRW
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2)
Kod produktu:
03.2125-3210.3
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2125-3210.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  36
Długość 2 [mm]:  116,2
Do 100 dni na zwrot
1091,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze