Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 137KM, 101kW, benzyna (1992.01 - 1992.07) TRW
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
51907X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
51907X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
System hamulcowy:  LUCAS/TRW
Długość 2 [mm]:  126,5
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  1,25
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze