Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) GIRLING
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 1.6 coupe 75KM, 55kW, benzyna (1980.07 - 1981.08) VALEO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMF125
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMF125
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
219,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMF126
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMF126
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Ilość połączeń:  5
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
331,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze