Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03)

Pompa hamulcowa MEYLE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) MEYLE
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.07 - 1996.03) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PML172
dostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML172
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
343,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze