Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07)

Pompa hamulcowa FRENKIT Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ERT Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) ERT
Pompa hamulcowa ABE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) METZGER
Pompa hamulcowa NK Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1992.03 - 1994.07) TRW
Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0)
Kod produktu:
824758
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
824758
Średnica [mm]:  23,8
Ciężar netto [kg]:  1,43
Do 100 dni na zwrot
NK
0 (0)
Kod produktu:
824757
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
824757
Średnica [mm]:  23,8
Ciężar netto [kg]:  1,17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze