Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Alfa Romeo SPIDER (939_) 3.2 JTS (939EXG2B) kabriolet 260KM, 191kW, benzyna (2008.03 - 2011.03) TRW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PML430
dostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML430
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
253,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PML445
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML445
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
689,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze