Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO do Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion sedan 450KM, 331kW, benzyna (2005.05 - 2016.03)

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion sedan 450KM, 331kW, benzyna (2005.05 - 2016.03) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion sedan 450KM, 331kW, benzyna (2005.05 - 2016.03) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy MAGNETI MARELLI Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion sedan 450KM, 331kW, benzyna (2005.05 - 2016.03) MAGNETI MARELLI
Pasek klinowy wielorowkowy OEM Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion sedan 450KM, 331kW, benzyna (2005.05 - 2016.03) OEM
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion sedan 450KM, 331kW, benzyna (2005.05 - 2016.03) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion sedan 450KM, 331kW, benzyna (2005.05 - 2016.03) VEYANCE
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
4.0 (4)
Kod produktu:
7DPK2569
dostępny
4.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
7DPK2569
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  7
Długość [mm]:  2569,0
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze