Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH do Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05)

Pasek klinowy wielorowkowy GATES Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy INA Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) INA
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy BANDO Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) BANDO
Pasek klinowy wielorowkowy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy DELPHI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) DELPHI
Pasek klinowy wielorowkowy DT Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) DT
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HART Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MAGNETI MARELLI
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy MASTER-SPORT Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MASTER-SPORT
Pasek klinowy wielorowkowy METZGER Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) METZGER
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MITSUBOSHI
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SASIC Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) SASIC
Pasek klinowy wielorowkowy SCT - MANNOL Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) SCT - MANNOL
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) TRISCAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.0 DI (FAE_, FAF_, FAG_) Skrzynia 86KM, 63kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) VEYANCE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CONTITECH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
4PK735
dostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
4PK735
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,058
Ilość żeber:  4
Długość [mm]:  735
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
6PK1635
dostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
6PK1635
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,168
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1635
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
6PK831 ELAST
dostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
6PK831 ELAST
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,09
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  831
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  UNI TOOL ELAST
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
4PK711 ELAST
niedostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
4PK711 ELAST
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,056
Ilość żeber:  4
Długość [mm]:  711
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  UNI TOOL ELAST
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze