Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie)

Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HART Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy INA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) INA
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy MITSUBOSHI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) MITSUBOSHI
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0)
Kod produktu:
QBR61270
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QBR61270
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1270
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze