Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Moduł zarządzania temperaturą NIPPARTS do Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie)

Moduł zarządzania temperaturą AISIN Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie) AISIN
Moduł zarządzania temperaturą GK Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie) GK
Moduł zarządzania temperaturą HEPU Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie) HEPU
Moduł zarządzania temperaturą KAVO PARTS Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie) KAVO PARTS
Moduł zarządzania temperaturą NIPPARTS Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NIPPARTS
Moduł zarządzania temperaturą OPTIMAL Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie) OPTIMAL
Moduł zarządzania temperaturą SKF Toyota LAND CRUISER 200 (_J2_) 4.6 V8 (_URJ202W_) samochód terenowy zamknięty 318KM, 234kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SKF
Producent:NIPPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NIPPARTS
5.0 (1)
Kod produktu:
N1512136
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
N1512136
Tryb pracy:  Mechaniczne
Koła pasowe:  Do kół pasowych
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Moduł zarządzania temperaturą

Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł zarządzania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze